Nachtvisvergunning Arboretum

Geachte heer, mevrouw,

Bent u lid van Nistelrodese HSV en wenst u te nachtvissen op ons water "Arboretum" dan kunt hier de nachtvisvergunning aanvragen.

Deze vergunning is alleen geldig en verkrijgbaar voor leden van de Nistelrodese Hengelsport Vereniging die 2 jaar of meer aaneengesloten lid zijn.

Om te voorkomen dat u uw vergunning mis loopt verzoeken wij u het gehele formulier correct in te vullen en te controleren. Aanvragen die niet correct zijn ingevuld worden niet in behandeling genomen.

Tevens wijzen wij u erop dat het succesvol insturen van het formulier dit niet automatisch betekent dat u in aanmerking komt voor de vergunning, Indien meer dan het aantal toegestane aanvragen binnen komen zal een selectie via loting plaatsvinden. Kosten voor de nachtvergunning bedraagt € 15,00 en is inclusief de 3e hengel vergunning.  Het bedrag van 15,00 euro dient u over te maken op rekening nummer: NL24RABO0137127456 tnv: Nistelrodese hengelsportvereniging onder vermelding van nachtvisvergunning Arboretum.

* = Alle velden dienen ingevuld te worden.

Met het invullen van het onderstaand formulier gaat u akkoord met de algemene bepalingen en het nachtvisreglement van visvijver "Arboretum".

TIP voor pasfoto:

Sla je pasfoto onder je eigen naam op, voordat je de foto selecteert om mee te sturen, hiermee komt de juiste foto bij jouw naam en voorkomt een verkeerd document!!

Met vriendelijke groet,
Bestuur Nislelrodese HSV

(formulier komt binnenkort online)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------